status yg sayang korang :)

Thursday, March 7, 2013

kita ney bercintakah ?



Assalam alaik awak :)

akan tiba suatu malam tue , saya bacakan puisi ney untuk awak .
semoga awak akan suka sangat !
awak .. awak rasa tak kebahagiaan yang saya rasa ?





AWAK , KITA NEY BERCINTAKAH ?



Awak ,
Kita tidak berpegang tangan seperti mereka ,
Melafaskan kata cinta berbalas-balasan ,
Bahkan ada jarak yang jauh antara kita ,
Dan wujud pelbagai batasan .

Kita ney bercintakah ?

Awak,
Kita tidak sering berhubungan ,
Tiada bicara manis ,
Dan masing-masing sibuk dengan diri untuk dipersiapkan .

Kita ney bercintakah ?


………………………………………………………………………………………………………

Ya !
Kita ini bercinta .
Cuma bukan dengan definisi mereka ,
Tetapi dengan cara-Nya .

Belum waktunya untuk melangkaui batas yang ada ,
Sekarang adalah masa untuk persiapkan diri kita ,
Manis hubungan bukan pada pegangan tangan ,
Juga bukan pada bicara kata ,
Tetapi dengan hubungan kita terhadap Tuhan ,
Dan sejauh mana kita menjaga pasangan daripada neraka .

Nanti bila bersama ,
Kita bukanlah keluarga biasa ,
Bahkan pasangan yang siap untuk menembus syurga-Nya .

Awak ?
Bukankah itu adalah CINTA ?



saya tunggu saat ini :')



awak bakal imam saya, insya Allah :)



Semoga cinta kita di dalam redha Illahi , berdoalah selalu moga jodoh berpanjangan :’)  saya sayang awak LILLAHI TAALA !

Tak romantic tapi bahagia J





No comments:

Post a Comment

.Salam Alaik awak yg membaca :)
.Share dgn hanis what do you think about this entry.
.Sayang semua <3

http://2.bp.blogspot.com/-jJlNFrlxBGc/T7IcRHywohI/AAAAAAAABUk/gzAOJdA2FsY/s1600/cursor1.gif